Projekt hlubinného založení dvou samostatných sil na práškový vápenec. Sila budou ocelová, válcová o průměru cca 6 m a výšce cca 16 m. Celkem bude v každém silu skladováno cca 450 tun sypké hmoty. Každé silo je podepřeno 4 ocelovými sloupy, které budou ukotveny na základových konstrukcích. Hlubinné založení sil je navrženo ze železobetonových 10m vrtaných pilot o průměru 800mm z betonu třídy C25/30. Geologicky se stavba nachází v prostředí moldanubika tvořeného krystalinikem českého masivu. Hlavní horninou jsou zde biotitické pararuly, na východě a západě jsou pararuly proniknuty malými tělesy dvojslídných ortorul. Během průzkumu nebyl potvrzen horizont podzemní vody. Zdravý skalní horizont byl předpokládán v hloubce cca 5 – 6m.Osové zatížení piloty bylo dodáno statikem konstrukce sil. Limitní hodnotou návrhu byl 2. mezní stav, a pro bližší nedostatek informací o kvalitě skalního podloží ve větších hloubkách byl návrh proveden konzervativně tak, aby stanovené zatížení byla schopna pilota přenést před mobilizací plášťového tření. Byly použity všechny platné koeficienty bezpečnosti dle normy ČSN EN 1997-1 a byly respektovány nařízení normy ČSN EN 1536. Součástí návrhu byl výkres tvaru a způsob vyztužení piloty.
Stavba je nyní v realizaci.
Projekt (ve stupni PDPS) zajištění stavební jámy o hloubce 15 m záporovým pažením. Kotvenovo lanovými kotvami ve třech úrovních. Pažení bylo navrženo z dvojic profilů zápor se skrytými kotevními hlavami. (2020)
Gabionová stěna na komunikaci třetí třídy byla vyprojektována pro zrychlené udělení stavebního povolení a pro zadání stavby z důvodu sanace sesuvů po povodních v roce 2010. Rozsah stavby byl omezen prostorovou konfigurací již realizované stavby komunikace 3. třídy. Před realizací stavby byly patrné podélné trhliny ve vozovce, které upozorňovaly na proběhlé sesuvné pohyby. V projektu a při realizaci byla snaha o optimalizaci šířkového uspořádání komunikace dle ČSN 73 6101. Kromě návrhu gabionové konstrukce byl součástí projektu návrh skladby vozovky dle TP 170 a návrh dočasného zapažení svahu během výstavby. Objekt zdi se nachází ve velmi nepřístupném terénu. Drenážní obsyp konstrukce byl navržen ze štěrku frakce 32 - 64 a oddělen separační geotextílií. Objekt je realizován a komunikace plně slouží svému účelu.
Součástí projektu jsou terénní úpravy pro vybudování zahrady ve svahu majitele pozemku. Řešením bylo vyprojektování dvou železobetonových úhlových opěrných stěn výšky 4,65 a 4,70m včetně základu. Úhlové stěny jsou navrženy ze železobetonu třídy C 25/30. Před lícem jedné stěny se nachází příjezdová obslužná komunikace ke garážím. Druhá stěna tvoří další terénní stupeň zahrady dle představy architekta. Tento projekt byl zhotoven jako subdodávka pro projektanta rodinného domu v Rochlicích u Liberce. Projekt se bude realizovat během podzimu 2015.